Apua ja tukea

Diakonia on evankeliumista nousevaa lähimmäisyyttä ihmisen arkipäivässä.

Diakonia on rinnalla kulkemista, elämän vaikeiden asioiden jakamista, rohkaisua jaksamiseen ja toivon etsimistä vaikeuksien keskelle. Seurakunnan diakoniatyöntekijöihin voi ottaa rohkeasti yhteyttä elämän eri tilanteissa. Voit varata tapaamisajan keskustelua varten tai pyytää kotikäynnille tilanteesi mukaan. Keskustelut ovat luottamuksellisia ja maksuttomia. Diakoniatyötä tekevät diakonian viranhaltijat yhdessä vapaaehtoisten seurakuntalaisten kanssa.

Diakoniatoimisto päivystää puhelimitse maanantaisin ja tiistaisin klo 9-11, puh. 040-1942 771. Tapaamiset sovitaan puhelimitse.

Keskusteluapua seurakunnan työntekijöiden kanssa

Jokaisen ihmisen elämässä on aikoja, jolloin voi kaivata tai tarvita tukea, rohkaisua ja lohdutusta. Seurakunta kulkee ihmisen rinnalla läpi elämän. Voit ottaa yhteyttä seurakunnan työntekijöihin. Luottamuksellinen keskustelu heidän kanssaan voi avata uusia mahdollisuuksia ja antaa toivoa. Diakoniatyöntekijöiden tarkemmat yhteystiedot löydät täältä.

Tyttö jota halataan takaapäin.
Jokaisen elämässä tulee aikoja, jolloin voi kaivata tai tarvita tukea, rohkaisua ja lohdutusta.