Kirkko ja Vauva.fi aloittavat parisuhdeneuvola-palvelun

Kirkkohallitus ja Vauva.fi-verkkosivusto aloittavat uudenlaisen yhteistyön. Suositulla Vauva.fi-sivustolla on avattu Parisuhdeneuvola-palvelu, jossa kirkon perheneuvojat vastaavat ihmissuhteisiin liittyviin kysymyksiin.

Kysymyksiä ratkovat kirkon parisuhdekysymyksiin erikoistuneet perheneuvojat Nina Kauppinen, Anssi Tietäväinen ja Helena Toppari.

Parisuhdeneuvola on Vauva.fi:n ja kirkon perheneuvonnan sisältöyhteistyö, jonka tavoitteena on antaa asiantuntija-apua helposti verkon kautta. Parisuhdeneuvola palvelee kaikenlaisissa elämäntilanteissa olevia, niin sinkkuja kuin erilaisissa perhetilanteissa olevia.

Lue artikkeli kokonaisuudessaan evl.fi-sivustolta »Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Parisuhdeneuvola-palveluun voi tutustua täällä »Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2018-01-12 13:59:01.0