Ilmajoen seurakunta sai uuden logon

Ilmajoen kirkon 250-vuotispäivässä julkistettiin seurakunnan uusi logo 18.9.2016. Logon suunnitteli 21-vuotias Jesse Kitinoja.

Logo-nettisivujen-uutisiin_THUMB.png

Ilmajoen seurakunta järjesti juhlavuoden kunniaksi logokilpailun, joka päättyi elokuun lopussa. Kilpailuun saapui yhteensä 75 logoehdotusta 55:lta eri kilpailijalta. Lopullisen valinnan voittajasta teki Ilmajoen seurakunnan kirkkoneuvosto yksimielisellä päätöksellä.

Logon suunnitteli tamperelainen Jesse Kitinoja, jonka sukulaisia asuu Ilmajoella. Jesse ilahtui voitosta ja toivoi, että ilmajokiset ottaisivat logon omakseen.

Jessen suunnittelemassa logossa on nähtävillä risti sekä iltainen lakeusmaisema, jonka läpi Ilmajoki virtaa kiemurrellen. Ristin muuntuminen joeksi symboloi seurakuntaa levittämässä kristinuskon sanomaa Ilmajoella. Samalla logossa voidaan nähdä ristille johtava tie.

Ilmajoen seurakunta haluaa kiittää kaikkia kilpailuun osallistuneita. Kilpailutöihin oli selvästi mietitty huolella.

2016-09-18 15:00:01.0