Riparit Kalajainen 2 ja Kalajainen 3 etätyöskentelynä

kädet ristissä_neliö.jpg

Kesältä korona-altistumisten takia syyslomalle siirretyt riparit, Kalajainen 2 ja Kalajainen 3 joudutaan muutaman tartunnan ja altistumisten takia toteuttamaan etätyöskentelynä. Päätös leirien uudelleen järjestelemisestä on tehty seurakunnan sisäisen koronaryhmän tuella JIK:n ja  saraanhoitopiirin suosituksesta. Leirit alkavat tänään leiriläisille informoiduilla tavoilla. Näistä muutoksista huolimatta olemme kiitollisia asianosaisten (leiriläisten, leiriläisten vanhempien, isosten ja leirille valmistautuneiden työntekijöiden) joustavuudesta.

Vaikka tartuntoja ja altistumisia on ilmaantunut, Etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiiri jatkaa edelleen kiihtymistasolla. Se tarkoittaa Ilmajoen seurakunnan toiminnan osalta sitä, että muuhun toimintaan ei vielä toistaiseksi tehdä muutoksia.

2021-10-18 12:28:30.0