Seurakunnan kuorot

Varkkakuoro aloittaa toimintansa Tuomi-Ahon seurakuntakodilla torstaina 7.3.2024.

Kuoro harjoittelee seurakuntakoti Tuomi-Ahossa (os. Kiintokalliontie 1) torstaisin klo 16.15-17.00.  Kuoro on alakouluikäisille ja ilmoittautua voi paikan päällä tai Ilmoittautuminen (mvsoy.fi) . Kuorossa opetellaan äänenkäytön alkeita ja tehdään rytmejä ainakin omalla keholla, lauletaan kivoja, hengellisiä ja eri aihepiirin lauluja. Esiintymistoiveita otetaan vastaan.

Jos Sinulla on laulutoive, jonka haluaisit oppia, tuo nuotti mukanasi Tuija-kanttorille tai ainakin kerrothan toiveesi.  Lisätietoja tuija.niemisto@evl.fi tai puh. 040 6614 556.

Laulun lähde Viiden kerran harjoituskevät, sekä vierailu palvelukodissa ja jumalanpalveluksessa. Tervetuloa projektiin, jos laulu on Sinun juttusi! Lisätietoja, projektin vetäjä, Tuija-kanttorilta. tuija.niemisto@evl.fi tai puh 040 040 6614 556. Kokoontumiset Kestikartanossa torstaisin klo 14.30 (21.3., 4.4., 18.4., 2.5. ja 16.5.)

Gospelkuoro Polku on avoin kuoro kaikille lauluintoisille.  Uusia laulajia otetaan koko ajan mukaan! Kuoron ohjelmistossa on suomigospelia. Lauletaan stemmoissa (2-3-äänisesti) mahdollisuuksien mukaan.  Kuoron whatsapp-ryhmässä saa stemmanauhat etukäteen. Kuoro esiintyy jumalanpalveluksissa ja muissa seurakuntatilaisuuksissa. Lisätietoja kanttori Terttu Iso-Ojalta p. 040-6690 955 tai terttu.iso-oja@evl.fi.

Polku harjoittelee noin joka toinen keskiviikko klo 18.00-19.00 Tuomi-Ahon seurakuntakodilla (os. Kiintokalliontie 1).  Kuorokausi alkaa 31.1.2024.

Gospelkuoro Avara on suunnattu nuorille ja työikäisille laulajille. Laulajisto koostuu sopraano- ja alttoäänistä. Kokoonpano on luonteeltaan nopea ja ketterä muuntuja erilaisiin tilaisuuksiin.  Kuorossa edellytetään hyvää nuottikorvaa ja nopeaa omaksumiskykyä.  Kuorossa lauletaan suomeksi ja välillä myös englanniksi. Kuoroon on koelaulu, johon ilmoittaudutaan kanttori Tertulle etukäteen 040-6690 955 tai terttu.iso-oja@evl.fi

Avara harjoittelee noin joka toinen keskiviikko Tuomi-Ahon seurakuntakodilla (os. Kiintokalliontie 1) klo 19.15-20.15. Kuorokausialkaa 31.1.2024.

Ilmajoen seurakunnan kamarikuoro on projektiluonteisesti kokoontuva nuorista ja työikäisistä koostuva kamarikuoro. Laulajat tulevat Ilmajoelta ja lähikunnista. Ohjelmistossa on klassista kirkollista ja muuta sekakuororepertuaaria (mm. pieniä kirkkomusiikkiteoksia). Hyvä sävelkorva, sujuva nuotinlukutaito ja aiempi kuorolaulukokemus ovat ehdottomia. Kuoroon on koelaulu.  Lisätietoja voi kysyä kanttori Terttu Iso-Ojalta.