Tervetuloa kirkon jäseneksi

Kirkkoon liittyminen tarkoittaa liittymistä kotialueesi seurakuntaan.

Kirkkoon voi liittyä verkkopalvelussa, jonne kirjaudutaan pankkitunnuksilla. Vaihtoehtoisesti voi täyttää yhteydenottolomakkeenLinkki avautuu uudessa välilehdessä, joka siirtyy seurakuntaan käsiteltäväksi. On myös mahdollista täyttää tulostettava lomakeLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja toimittaa se joko postitse tai henkilökohtaisesti seurakuntatoimistoon tai keskusrekisteriin.

Kaikkiin näihin palveluihin pääset ja lisätietoja saat myös tästä linkistä: liitykirkkoon.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Voit ottaa myös suoraan yhteyttä Ilmajoen seurakuntatoimistoon.

Jos olet aikaisemmin ollut kastettu, rippikoulun käynyt ja konformoitu kirkon jäsen, kirkkoon liittyminen tulee voimaan, kun asia on käsitelty ja saat vahvistuksen seurakunnasta.

Voit lähettää kirkkoon liittymislomakkeen, vaikka sinua ei olisi kastettu tai konfirmoitu. Aikuisrippikoulusta ja/tai kasteesta saa lisätietoja esimerkiksi palvelukeskuksen päivystävältä papilta.