Kuukausilahjoitus

Kuukausilahjoittajana autat vaikeuksissa olevia ihmisiä kuukausittain valitsemallasi summalla Suomessa ja maailman pahimmilla katastrofialueilla. Säännöllisen tukesi avulla tuot konkreettista helpotusta vaikeuksissa olevien ihmisten arkeen ja luot toivoa paremmasta huomisesta.

HELPPO KUUKAUSILAHJOITUS

Lahjoituksen tekeminen on helppoa ja turvallista henkilökohtaisella debit- tai credit-kortilla. Voit valita itsellesi sopivan lahjoitussumman.

LAHJOITA

Tai vaihtoehtoisesti toimi näin: lahjoitus verkkopankista

1. Täytä tämän sivun alaosasta löytyvä lomake.
  2. Tehdessäsi ensimmäistä lahjoitusta tilillemme (FI16 2089 1800 0067 75), voit tehdä siitä kuukausittaisen toistuvaismaksun verkkopankissasi. Toimi pankkisi ohjeiden mukaisesti.
  3. Mikäli haluat kohdentaa lahjoituksesi esimerkiksi oman kotiseurakuntasi keräystulokseen, jolloin 20 % lahjoituksestasi jää hädässä olevien avustustyön paikkakunnallasi, kirjoita viestikenttään haluamasi seurakunta.

Asiakaspalvelumme auttaa sinua mielellään kaikissa kuukausilahjoittamiseen liittyvissä kysymyksissä, p. 040 7009902, yhteisvastuu@yhteisvastuu.fi. Voit muuttaa lahjoituksesi tietoja tai lopettaa lahjoittamisen milloin tahansa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

• Ryhtyessäsi kuukausilahjoittajaksi saat meiltä muutaman kerran vuodessa sähköpostiisi tietoa kampanjoistamme. Kerromme myös, mitä lahjoittamillasi varoilla on saatu aikaan.

Keräyslupa RA/2020/639, Manner-Suomi.
Keräyslupa ÅLR 2021/8126, Ahvenanmaa.