Vapaaehtoisten käsiä ilmassa keltaista taustaa vasten.

Mitä vapaaehtoistoiminta on?

Sellaista, jota tekemällä kaikki saavat hyvän mielen. Saan antaa aikaani tärkeille asioille, ja olla tekemisissä näiden asioiden kanssa, jotka koen tärkeäksi.

Oli työ pieni tai suuri, kaikki ovat yhtä arvokkaita ja merkityksellisiä. Voin saada ja antaa kokemuksia, tavata, jutella ja kuunnella, tukea yhteisöllisyyttä. Kun saan toimia vapaaehtoisena, koen että olen tärkeässä tehtävässä. Minulla on mahdollisuus antaa aikaani. Palkkana on se tärkein sana, kiitos <3

Läsnäoleminen ja välittäminen, lähimmäisenrakkauden antaminen ja opettaminen. Nämä ovat niin tärkeitä taitoja tänä päivänä, että haluan jakaa ne myös omille lapsillenikin.

Kaikille löytyy mieluista vapaaehtoistoimintaa seurakunnastamme. Voit osallistua silloin kun se sinulle parhaiten sopii ja voit tehdä sitä sen ajan kuin itse haluat. Oman paikan voi löytää yhteistyössä seurakunnan henkilökunnan kanssa.

Ilmajoen seurakunta on luonut meille mahtavat puitteet ja matalan kynnyksen mahdollisuuden tulla ja olla lähellä omaa seurakuntaamme. Tule mukaan vapaaehtoistoimijaksi. Tavataan seurakunnassa!

Terveisin,

Mirva Purtanen,