Nuoret aikuiset juttelevat keskenään.

Aikuisille

Tiistairuokailu

Kestikartanossa järjestetään ruokailu tiistaisin klo 11-13. Vapaaehtoinen ruokamaksu.

Naisille

Vuoden aikana naiset kokoontuvat viettämään yhteisiä naisten aamiaisia, naistenpäivää ja retkiä. Näissä hetkissä jaetaan naisille tärkeitä asioita ja saadaan kokea yhdessäolon iloa ja seurakuntayhteyttä.

Miehille

Ilmajoen seurakunnan miestyön tavoitteena on puhua miehille miehiä kiinnostavista asioista miesten kielellä. Emme kaihda mitään aihetta, Jumalastakin uskallamme puhua.

Lisäksi toimintaan kuuluu yhteydenpito eri puolilla Suomea miestyötä tekeviin ja osallistuminen vastaaviin tilaisuuksiin vähän kauempanakin.

Diakoniapiirit

Vapaaehtoisista seurakuntalaisista koostuvat diakoniapiirit (diakoniakylätoimikunnat) kokoontuvat kylillä. Toiminta on avointa ja vapaaehtoista lähimmäisen auttamista. Olet tervetullut mukaan! Katso tulevat kokoontumiset tapahtumakelenterista »

Aikuisrippikoulu

Jäikö rippikoulu käymättä? Ilmajoen seurakunta tarjoaa myös mahdollisuuden rippikoulun käymiseen aikuisena.

Aikuisrippikoulu toteutetaan yleensä yksityisrippikouluna, jolloin papin kanssa keskustellaan uskon tärkeimmistä asioista ja tutustutaan oman seurakunnan toimintaan. Tarkempi sisältö ja suoritustapa sovitaan yhdessä aikuisrippikoulua pitävän papin kanssa.