Seurakunta on siellä missä sinäkin!

Nettisivujen lisäksi näymme ja kuulumme Facebookissa, Instagramissa sekä YouTubessa.

Jumalanpalvelukset lähetetään seurakunnan YouTube-kanavan kautta suorana lähetyksenä. Tilaamalla seurakunnan ilmaisen YouTube-kanavan saat uusimmat tiedot julkaistuista videoista ja muistutuksen livelähetyksien alkamisesta. Tallennamme myös kaikki kuvaamamme videot YouTube-kanavallemme, mutta voit katsoa ne myös täältä verkkosivujen kautta.

Miten tilaat seurakunnan YouTube-kanavan?

Puhelimella: Voit katsoa YouTubea puhelimella joko nettiselaimen tai sovelluksen kautta. Useimmissa puhelimissa YouTube on kuitenkin asennettu puhelimeen jo valmiina sovelluksena. Avaa sovellus jonka jälkeen paina oikeassa yläkulmassa olevaa suurennuslasin kuvaa. Painettuasi sitä, sinulle aukeaa hakukenttä, jonka jälkeen voit kirjoittaa hakukenttään Ilmajoen seurakunta. Tämän jälkeen sinun tulisi nähdä haussa ensimmäisenä Ilmajoen seurakunnan logo ja sen vieressä punaisella tekstillä kirjoitettu TILAA. Paina kohdasta TILAA. Nyt kanava on tilattu. Paina lisäksi TILAA vieressä olevasta kellon kuvasta ja valitse KAIKKI. Nyt saat uusimmat videot ja livelähetykset suorana ilmoituksena puhelimeesi.

Tietokoneella: Mene nettiin ja kirjoita näytön yläpuolella olevaan hakukenttään osoite: www.youtube.com . Äsken kirjoittamasi osoiterivin alle tulee uusi hakukenttä, johon kirjoitat Ilmajoen seurakunta. Paina sen jälkeen suurennuslasin kuvaa.  Tämän jälkeen sinun tulisi nähdä haussa ensimmäisenä Ilmajoen seurakunnan logo ja sen vieressä punaisella tekstillä kirjoitettu TILAA. Paina kohdasta TILAA. Nyt kanava on tilattu. Paina lisäksi TILAA vieressä olevasta kellon kuvasta ja valitse sen jälkeen KAIKKI. Nyt saat uusimmat videot ja livelähetykset suorana ilmoituksena itsellesi.