Ilmajoen seurakunta hakee työtiimin vahvistukseksi Kalajaisten leirikeskukseen keittiövastaava-vahtimestaria.

Työtehtäviisi kuuluvat kaikki keittiötyöt ja asiakaspalvelu Kalajaisten leirikeskuksessa. Lisäksi toimenkuvaan kuuluu vastata leirikeskuksen puhtaanapidosta ja kiinteistönhoidosta sisällä ja ulkona. Tehtävän sisältöön kuuluu myös Ilmajoen seurakunnan palveluvastaavan sijaistaminen.

Työ on vakituinen tarvittaessa töihin kutsuttava. Työ sisältää ilta ja viikonlopputyötä. Viikkotuntimäärä on vähintään 20 tuntia viikossa. Tehtävän palkkaus määräytyy tuntipalkkahinnoittelun T1 mukaisesti ja työsuhteen alkaessa 14,63 euroa tunnissa. Tämän lisäksi työntekijälle maksetaan aikaisemman työhistorian mukaisesti määräytyvää kokemuslisää kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen mukaisesti.

Hakemukset toimitetaan 15.5.2024 klo 15 mennessä osoitteella Ilmajoen seurakunta, kirkkoneuvosto, Kirkkotie 37, 60800 Ilmajoki tai ilmajoen.seurakunta@evl.fi

Valittavalta henkilöltä vaaditaan työtehtävään soveltuva koulutus tai riittävä työkokemus tehtävän hoitamista tukevista tehtävistä. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika.

Ennen työsuhteen vakinaistamista tehtävään valitun on esitettävä Ilmajoen seurakunnan työterveyslääkärin antama hyväksyttävä todistus terveydentilastaan. Haastattelut järjestetään tiistaina 21.5. klo 15-17.

Lisätietoja tehtävästä antaa Minna Harju 0400-407742, minna.harju@evl.fi