Kevätpurojen solinaa (kuorokonsertti)

to 9.5. klo 18.00
Helatorstain konsertti

Kirkko

Svengaavia kevätsäveliä tarjoilee gospelkuorojen ja Varkkakuoron yhteinen kevätkonsertti!

Helatorstaina 9.5. klo 18 seurakunnan gospelkuorot Avara ja Polku sekä Varkkakuoro pitävät keväisen musiikki-illan Ilmajoen kirkossa. Kuorot esiintyvät kanttoreiden Terttu Iso-Ojan ja Tuija Niemistön johdolla. Gospelkuoroja säestää bändi, jossa soittavat Markus Ania, Veli Hakala ja Mikko Mäki-Jyllilä. Äänentoistosta huolehtii Mika Syväniemi.

Kuorot esittävät omaa ohjelmistoaan sekä laulavat myös koko joukon voimia yhteisesityksiä. Varkkakuoro on seurakunnan uusin musiikkiryhmä. Se kokoaa alakouluikäisiä lapsia laulamaan. Ryhmä on vielä pieni. Konsertin kappaleissa soi kevät, ilo, toivo ja ystävyys. Ohjelmassa on tuttuja ja uusia lauluja, kuten Kanteleeni, Kevään leikit, Armo tuli kylään, Rakastettu ja Minun ystäväni on kuin villasukka. Yleisö pääsee myös laulamaan laulut Olet vapaa ja Vie vuorille tää viesti. Konserttiin on vapaa pääsy. On myös mahdollisuus lahjoittaa kolehtirahaa seurakunnan diakoniatyölle ilmajokisten apua tarvitsevien auttamiseen.
  • Lapsille ja lapsiperheille Lapsille ja lapsiperheille
  • Aikuisille Aikuisille